onsdag 21 augusti 2013

Dropping the bomb

Nu har jag suttit på detta länge nog, nu kan jag inte hålla mig längre ^^ Jag fick idag sista pusselbiten och kan nu avslöja ALLT!

Det är nämligen så att jag har blivit erbjuden 6 månaders förlängning på Neonatalen, och har med glädje tackat ja! :D Och det blir som ganska långt att pendla från Blekinge då ;p Så jag och Tage har letat lägenhet här i Östersund, och fick förra veckan erbjudande om en trea från Landstingsbostäder. Mitt lilla äventyr jag hade i fredags var alltså när jag lånade nycklarna dit för att kolla på den, den var jättefin! Så vi tackade ja till den, och idag fick jag mailet vi väntat på..lägenheten är vår! Jag kommer att hämta nycklarna imorgon och flyttar dit redan på söndag!

Det kommer att vara lite tomt första månaden innan hela flyttlasset inklusive sambo kommer upp ^^ men det kan jag leva med! Är bara så glad att allt är löst...allt utom parkering :p (men det tar jag tag i imorgon).

Kan bara säga att, Kompis det går bra nu!
Lite sneekpeak på nya lyan ^^

Nu är det läggdags, upp till jobbet igen imorgon bitti. Ska bli såå skönt att bara ha 5 min till jobbet, istället för 25..särskilt nu när det börjar bli mörkt om kvällarna när man jobbat och ska gå hem.
Gonatt på ji!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar