måndag 19 augusti 2013

Fet diss!

Jisses vad skönt det kan vara att få sova ut! Trodde dock att jag skulle bli väckt supertidigt av gräsklippning, märkte nämligen igår när jag kom hem att det inte var klippt på ett tag, och tänkte att de ska SÄKERT klippa imorgon bitti för att jag är ledig och vill sova! Mycket riktigt klipps det gräs idag, men de började vid tio då jag redan kommit upp ^^ (dom håller fortfarande på btw...vet inte riktigt hur de klipper gräset här).

I alla fall, som titeln säger så vill jag uttrycka en FET diss till Loreal Sublime Bronze Self Tanning Gel. Första gången jag använde den så tyckte jag om den, men efter andra så började det typ flagna/lossna. Gav den en tredje chans, men istället för att smörja in nytt, gnuggades det "gamla" av! Så nu är jag helt fläckig på handlederna och armarna, ser ut som om jag har något pigmentfel. Riktigt ledsamt...tycker dessutom inte beskrivningarna stämmer; "Non-greasy formula" -tycker man blev ganska oljig, och mitt ansikte gillade den verkligen inte! "Dries quickly" -nja...beror väl på vad dem anser fort? "Even, natural-looking tan" -ja den första gången åtminstone..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar