måndag 12 augusti 2013

Helgen över, ny vecka

Det var värst vad denna helgen gick fort, tror det beror på att jag var ledig i fredags, så egentligen har jag söndag idag då jag oftast annars har jobbat fre-sön/mån. Men det är ju bara ett plus att det är måndag idag..en dag närmre nästa helg ;p (visserligen jobbar jag den med..men ändå ;)

För övrigt hade jag en ganska kass morgon. Bad hair day, tog ballerina då jag clearly skulle tagit gummistövlar, glömde min Varma kopp (så ingen lunch med mig >.<) och till råga på allt, när jag nästan var framme vid sjukhuset och tyckte att jag klarat mig rätt bra undan monsunregnet, så blir jag nerstänkt och nästan påkörd av en volvoidiot som körde mot rött!
(tror jag behöver nya ballerinaskor med)


Annars har det idag känts riktigt bra, man känner sig säkrare och säkrare i rollen ^^ helt sjukt bara att hela sommaren snart är förbi :o så det här sommarvädret som va lite då och då kan ju gärna få komma tillbaka en sväng innan höstrusket kommer ;p

Hemma har jag inte gjort mycket. Kollat runt lite på nätet, sedan glott på film. Började med Apartment 1303, den rekommenderar jag inte ens till en fiende! Så otroligt dålig, gick ju inte att se den som en seriös skräckis när Misha Barton, Julienne Michelle och Rebecca De Mornay är så fruktansvärt dåliga skådespelare!! Jisses! Jag hade ju kunnat göra det bättre själv...och det säger en hel del!
Därefter tog jag och kikade på A walk to remember som jag hört så mycket gott om, och ja, det var en väldigt fin film. Men jag hade nog förväntat mig liite mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar