torsdag 29 augusti 2013

Min torsdag

Vaknade då klockan ringde vid fem, efter alldeles för lite sömn! Så jag snoozade faktiskt :o vilket jag aldrig brukar göra förutom då jag är ledig. Så jag gick inte upp förrän kvart i sex, och hann ändå med allt innan jag skulle till jobbet :D

Väl på jobbet fick jag veta att jag och en till sjuksköterska blir dem som ska springa iväg på kejsarsnitt under förmiddagen, gick nog bra..kändes så iaf, visst var det kanske lite rörigt, men kan ju vara för att jag inte har samma rutiner och vana som dem erfarna..men det kan ju bara bli bättre! :D

Påväg hem sedan så gick jag inom Shell för att hämta ut mitt bredband...så nu behöver jag inte stjäla från grannen längre ;p kunde till och med koppla in det heelt själv...eller ja, men lite telefon assistans av käre sambo ^^

När jag vaknade imorse ville jag inget hellre att arbetsdagen skulle ta slut, hade planerat att jag bara skulle kasta mig i sängen och slänga igång någon film. Men när jag väl slutade och hade kommit hem så blev jag sugen på att antingen spela Sims eller lägga pussel :p meeen, det blev inget av det! Jag placerade mig utsträckt över två fåtöljer med täcke och te för att titta på Torka aldrig tårar utan handskar, riktigt bra! Ser verkligen fram emot att läsa böckerna med! (:

Nu kan jag även bjuda på en bild av vad jag loppisfyndade (: Fyndade även ett skoställ för 25kr som inte fick vara med på bild :p sen fick jag ett köksbord av mamma ^^
Det blev alltså, tallrikar, koppar, salt och pepparkvarnar, en skorplåda och en potatispress. Men kom just på att jag även köpte ett pannkakslagg och lite köksknivar (:

Nu ska jag nog snart krypa i säng, men konstigt nog känner jag för att sitta uppe (trots för lite sömn) och läsa..får väl se hur många sidor jag hinner innan jag har boken i ansiktet :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar