söndag 1 september 2013

Varde helg

..och det vart "helg". Aja, nära inpå helg iaf. Kändes kämpigt att ta sig upp imorse, men har ändå gått bra under dagen, tills man kom hem..fick minsann bli en powernap, inte för om jag vet den hjälpte så mycke men.

Under kvällen har jag bara sett på film (: började med New Years Eve och har just sett klart Beasts of The Southern Wild, båda mycket bra, förstnämnda något bättre..vet inte om det beror på att det verkar som om jag är inne i en Romantisk-film-är-bäst-period?

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska pyssla med tills jag ska sova, kanske man ska rita lite? Har ju fortfarande inte gjort färdigt senaste projektet.

Imorgon på min lediga dag ska jag iaf testköra tvättmaskinen för första gången :o Också tänkte jag ta och färga håret, försöka ljusa upp det lite (skulle jag gjort tidigare i sommar men..), om det blir totalkatastrof lär ni hitta mig på närmsta affär som säljer hårfärg xD
Bjuder på en gammal egobild, finns inte så mycket av det i ny tappning ;p


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar