tisdag 13 augusti 2013

Slö-tisdag

Ah, som titeln säger..jag har varit slö idag. Tänkte att jag skulle ta en längre springtur idag..men har verkligen inte haft lust, dessutom har det regnat till och från (inte för att det är en godtagbar ursäkt egentligen men..). Nej så idag har jag bara suttit på soffan..känns ju si sådär ''/ men men, får ta igen det imorgon -springtur och jobb.

Har visserligen ritat lite idag, började skugga skissen som jag ritade upp häromdagen, så nu har jag kommit en bit i alla fall ;D

Har också kollat på Den som söker, svensk drama thriller med Josephine Bornebusch, den var väl helt okej. Bättre än Apartment 1303..men det är nog inte många filmer som kan vara sämre än den ändå? :p

Nu funderar jag på att träna lite (så jag kan lägga till nått mer vettigt på dagens lista), och sedan spela lite Sims ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar