måndag 5 augusti 2013

Alone again

Jaha, då var man åter ensam i Östersund. Skjutsade Tage till flygplatsen alldeles för tidigt imorse! :p Jag åkte sedan hem igen och sov tills han var hemma i Blekinge igen :p

Jag har varit fruktansvärt rastlös idag, vet massa saker jag kan hitta på i min ensamhet, men har ändå inte ork eller lust att göra de ''/ efter många om och men tog jag iaf med mig min tjocka NEO bok ut på gräsmattan, och där har jag legat tills nu ^^ har fått massa härlig sol, lärt mig en massa och har även fått lite färg..till o med på benen! :o

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, är inte direkt hungrig, så nån middag blir det inte än. Kanske man ska rita lite? Eller slå på en film? Eller spela lite Sims? Som sagt det finns massor av saker jag kan sysselsätta mig med. (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar