tisdag 6 augusti 2013

Kreativ

Blev minsann lite kreativitet ikväll! Har sagt många gånger på senaste att jag ska måla/rita, men det har inte blivit av, och det är för att jag är rädd att det ska gå dåligt och då komma jag bara tycka det är tråkigt att rita, och då komma det inte bli av på ännu längre tid... :p aja, men det har ju gått bra ikväll, tycker ja iaf ^^ har nog redan nästa projekt in mind. Så här ser det iaf ut än så länge, fortfarande lite kvar att göra. Jag ber om ursäkt för det riktigt kassa ljuset...har inte mkt ljuskällor i lägenheten för tillfället xD


Nu ska jag nog lägga undan pennorna och göra mig redo för att sova lite, så jag verkligen vaknar och är pigg för att springa! Nu jäklar ska jag få igång kreativiteten och träningen på en och samma vecka! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar