söndag 11 augusti 2013

Tröttast!

Vaknade sjuukt trött imorse! Men man blir ju lite peppad när man vet vart man ska, love my job ^^ men idag har varit en suuper lugn dag, och det är ju iofs bra, att det inte är så mycket sjuka barn, men jag var måttligt rastlös xD men arbetsdagen tog slut ändå.

Nu sitter jag hemma och orkar inte påbörja nått, för det känns som om jag kommer somna >.< ska väl kanske snart ta och laga lite mat? Annars ikväll blir det nog inte mycket vettigt gjort, ska väl träna lite, sen  kolla upp lite saker. Men annars blir det en tidig kväll, måste sova!! ;p

Har massa saker jag vill fixa, bla mitt hår..vill färga och klippa, men kan inte bestämma om jag vill klippa någon frisyr eller bara toppa det, hade ju planer på att bara låta det växa ut, kanske syster Andrea kan agera klipperska? ;) Färgmässigt skulle jag vilja ljusa upp det med någon typ av slingor, men det överlåter jag till en frisör..slingor vågar jag mig inte på :p
Typ denna färgen hade inte varit fel (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar