fredag 16 augusti 2013

Hemligt äventyr och soffhäng

Klev upp halv nio idag för att göra mig iordning för mitt lilla förmiddags äventyr. Kommer nog skrivas mer om det imorgon ^^ Kommer lite bilder med så småningom då kameran följde med ut (:

På kameran hittade jag lite bilder på Lo i husvagnen ^^ det var en trevlig överraskning :D

När jag väl kom hem igen har det inte hänt mycke, har suttit en hel del på nätet och letat bra att ha saker (: har också hittat två YouTube kanaler som jag fastnat vid, och det är MyShockingStory och SpiritandMedical, väldigt spännande dokumentärer/inslag.

Jag hade tänkt mig att jag skulle gå på bio ikväll och se Hur många kramar finns det i världen, har ju liksom tänkt att man kan ju visst gå på bio själv..men jag är nog inte riktigt redo för de xD så det blev ingen bio.

Så kvällen har jag spenderat i soffan, antingen youtubandes eller powernapande xD vilken fredagskväll ;p
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på..är sugen på att ta en promenad faktiskt, kanske fota lite, men är som inge kul att göra de själv ''/ Så det lär väl bli att jag fortsätter sitta i soffan, kanske spela lite eller kolla på film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar