torsdag 8 augusti 2013

Uppesittarkväll

Kom hem från jobbet idag, och råkade visst somna till :p blev inte särskilt utvilad heller..förrän nu, mycket senare :p

Jag har iaf tillbringat kvällen på DreamFilm där jag kollat på Orange is the new black, riktigt bra! :D
Sedan har jag också kollat efter ett par nya löparskor, jag och Kristin satt på jobbet idag och diskuterade löpning, och från och med imorgon ska jag börja lägga om till framfotsteknik ^^ sen tänkte jag att jag ska testa barfotaskor, dessa har jag fastnat lite för..men är det någon som har bättre beprövade tips (tex syster Bella ;), så är de varmt välkomna!
ZemGear 365 Round Toe
För övrigt är jag väldigt sugen på att dra till flygplatsen på min lediga morgondag för att titta på STCCn, men hade ju vare roligt med lite sällskap. Tänkte jag skulle höra om pappa va sugen men han och mamma är ju som ute på vattne å far ^^ <3 så är det någon annan som känner sig sugen på att följa med imorn så är de bara å hojta! Börjar kl 13 (:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar