tisdag 6 augusti 2013

Regnigt Östersund

Då har jobbveckan börjat, och den började soft :p vi har tre barn på avdelningen :p men jag fick en heelt för mig själv xD det fortsätter iaf att gå bra på jobbet, och jag trivs som fisken i vattnet!

När jag slutade var de tänkt att jag skulle springa hem, eftersom jag köpt mig en springvänlig ryggsäck till just detta ändamål :P men lat som jag är så tog jag en promenad hem, med tankarna att jag kan springa när jag kommer hem istället, men sen har det såklart regnat hela kvällen (vill inte riskera att bli sjuk och missa jobbet). Så det får bli lite hemmaträning för att komma igång igen, och ta en springtur imorgon innan kvällspass istället (:

Så jag har mest suttit och letat på blocket och andra stället efter en eventuellt ny bostad..synd bara att man måste ha så mycke poäng för att ha en chans på Östersundshem..finns mycket som jag kunde tänka mig att åka och titta på där.
Annars har jag också suttit och spelat Logo Quiz och Words in a pic xD snacka beroendeframkallande!

Men nu tänkte jag nog sätta mig och försöka vara lite kreativ, och göra till en väldigt bra låt ^^ riktigt roligt att de tagit in Jason Bateman, Jason Sudeikis, Ed Helms och Will Forte till videon :p


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar