måndag 19 augusti 2013

Läsperiod

Idag har jag verkligen kommit in i en läsperiod! Boken som jag har lagt undan ett tag, för det kändes så segt att läsa, har jag idag plöjt ut. Det var Jag kommer sen.. av Eva Wiklund, och handlar om diskoteksbranden i Göteborg 98. Väldigt bra. Nu hade jag tänkt att raskt kasta mig vidare i nästa bok, 3096 dagar av Natascha Kampusch (för er som inte känner till namnet, flickan som var tillfångatagen i en källare av Wolfgang Priklopil).
Har ni för övrigt några bra böcker att rekommendera så tveka inte att dela med er ;p

Blev för övrigt en väldigt sen middag för mig idag, trodde först det inte skulle bli någon alls, har inte alls varit hungrig nämligen. Jag har suttit ute på balkongen med en kopp te och läst nästan hela eftermiddagen. Men vid niotiden blev jag helt plötsligt väldigt hungrig! Så fick bli lite korv och makaroner.

Kommer förhoppningsvis släppa detaljerna om mitt lilla äventyr i fredags, imorgon. För än väntar jag på den sista lilla pusselbiten..som då förhoppningsvis trillar på plats imorgon (:

Nu ska jag återgå till mina böcker ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar