tisdag 30 juli 2013

It's been a while

Jag vet att det inte har blivit något bloggande på sistone, och jag kan faktiskt erkänna att jag saknat de lite :p så nu får de bli ändring. Det har varit så mycket sedan Tage kom upp, dagarna har varit fulla med antingen jobb eller filmtittande. Men tänkte att jag summerar lite i bilder ^^

Fick hem legitimationsbeviset, så nu är jag officiellt sjuksköterska! :D

Var hemma hos mamma och pappa i Sollefteå förr förra helgen, bakade lite kakor att ta med till loppisnatta i Junsele (:

Gick på The Purge med Tage, vi var verkligen de enda i hela biosalongen! xD var inte så många som tänkte på bio kl 18 när det var 30 grader och sol ute :p

Firade min fina lön med ett par fina gummistövlar ^^ shoppade även loss på H&M, kommer väl bilder så småningom på de (:

Nu sitter vi och sippar rosé och tuggar godis..på en tisdag! ;p så kan de gå när man jobbat fredag-tisdag, då får man ta "helg" mitt i veckan. Imorgon är jag ledig, sedan har jag bara två pass kvar innan riktig helg, och då blir det minsann surströmming hos mamma och pappa ^^ :D

Jobbet går för övrigt bara bättre och bättre, senaste dagarna har varit lite snurriga då jag agerat både barnsköterska och sjuksköterska då vi varit kort om folk, men det gick ihop ändå (: Nu har jag bara en vecka kvar av min inskolning, hoppas på förlängt sedan! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar