tisdag 30 april 2013

Last day..

..of April, tiden går så hiskligt fort!! Nu är det inte långt kvar till examen och sommar! :D

Denna morgon ska jag bege mig till Kristianstad, ha utbildningens allra sista seminarium. Slutar vid 12, ska då möta upp Moa för att sedan bege oss mot Karlshamn och så småningom Kyrkhult för valborgsfirande!

Nu sitter jag mest och väntar ut tiden, kanske ska ta mig en powernap? Känns som att jag behöver sova mera!
Men jag är iaf iordning för skolan, och laxens som ska grillas har jag lagt i marinad :) så när jag komma hem blir det nog ingen tid för powernaps, måste packa lite övernattningsgrejer och fixa iordning mig, och sen är det nog dags att dra :o så finns en risk att det inte blir mer skrivande här idag ;p

Men Ni får alla ha det så bra, och ta det lugnt med valborgsfirandet! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar