måndag 8 april 2013

Nya äventyr

Så här på en måndag ska jag bege mig ut på okänt håll, jag ska nämligen ta tåget åt helt andra hållet idag, mot Ronneby! :o Där ska jag idag påbörja min sista praktik för denna utbildningen -känns riktigt skönt. Inte lika skönt att det är tenta på fredag :s ska försöka lägga mitt schema rätt tomt i veckan så man kan vara hemma och plugga!

Annars är jag fortfarande rätt så sleten efter lördagens bravader. Jag fattar inte att jag blev så dålig dan efter..såå mycke drack jag inte, så jag är övertygad om att jag fick en släng av magsjuka..som helt plötsligt bra upphörde ;p
Som mest hela gårdagen, vaknade..eller väcktes vid fem på eftermiddagen, och låg sedan i soffan till tolv då det var dags att sova igen xD men jag hade lätt kunnat sovit hela dan!

Nej som sagt blir nog bäst både pluggmässigt och sovmässigt om jag inte har så många pass i veckan, då borde jag vara utvilad och redo för tenta på fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar