måndag 22 april 2013

Sjuk

Det är så roligt att vara sjuk, inte ha ork till någonting, missa praktikdagar som sedan måste tas igen, och helt enkelt må skit...eller?

Flyttade mig från sängen till soffan, låg just och glodde på kunskapskanalen om människor som har DSD (Disorders of Sex Development), nu vet jag inte vad jag ska pyssla med. Fortsätta leta efter examensklänning kanske? Se en film? Eller kanske använda min sista energi till att plocka fram ritsakerna? Borde visserligen förbereda lite inför delprov 5 som ska göra i veckan :s

Har hittat en superfin klänning jag blev sugen på..tills jag såg prislappen, 2949kr >.<


Blev avbruten i skrivandet av att Chessie tyckte den var okej att kissa i  hörnet precis framför näsan på mig!! Så nu gick min sista energi till att städa kiss -_-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar