torsdag 2 maj 2013

Knasvecka

Det är inte nyttigt att vara ledig mitt i veckan och festa, är ju helt förvirrad om vilken dag det är xD trott att det är måndag hela dan, därför blir jag extra glad då jag inser att det bara är en dag kvar till helgen! :D

Valborg firades i Kyrkhult med massa fint folk! Jag hade verkligen superkul! :D det åts god grillad lax, dansades både sloppy swish och gentleman, blev även promenad ner till sjön för att titta på fyrverkerierna :)

Idag var man åter på Vidablick, väldigt lite att påta med, men har iaf gett en injektion, och åkt runt en massa för att hämta och lämna saker! Imorgon lär det bli lika lugnt, om inte lugnare :p

Nu ska jag hem och måla tänkte jag :) sitter just nu på tåget nämligen ;)
Bjuder på nån bild från valborg, blev inte mycket fotande för min del, glömde bort allt vad kamera heter ;p







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar