fredag 12 april 2013

Tenta och födelsedag

Japp, idag tentades tre års plugg av! Var sjukt nervös imorse, men det la sig efter ett tag då man suttit där :p tror det gick vägen, men det är bara att vänta och se, tills dess att jag får veta resultatet tänker jag inte grubbla så mycket i hur det kan ha gått :p kan ju ändå inte ändra resultatet nu!

Efter tentan drog tjejgänget iväg till Café Boullevard för att luncha, fira och bara ha det trevligt, och trevligt var det indeed! Vi fick dessutom sällskap av Ms Napkinhead xD


När jag kom hem drog vi och handlade nästan direkt -handlat lite gott att fira med ikväll ^^ sen har jag skämt bort Nima (och Chessie) lite, för idag fyller nämligen Nima 2 år ^^ annars har jag mest gottat mig i att jag inte behöver plugga, att jag kan göra precis vad jag vill...sen att jag inte gjort nått är en helt annan sak, fastnade i att leta konst inspiration -och har hittat en ny idol bitcharmy @instagram!! funderar på att be om tillstånd att måla av ett av hennes motiv..så sjukt duktig!!

Hittade fina bilder från i helgen på kisarna ^^
Tror att Nima var till väldigt stor hjälp i tentapluggandet ;p


Och Chessie bidrog som bordsdekoration när vi börjat dukat inför påskmiddag ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar