fredag 26 april 2013

One step closer!

Nu är sjuksköterskeexamen inte långt borta! Idag blev jag nämligen godkänd på den skriftliga nationella examinationen ^^ :D Fick veta det klockan nio imorse, så passade bra att fira på etiken med massa gott fika och få ge vår kära lärare en blomma som tack för dessa trevliga stunder vi haft genom utbildningen ^^

När etiken var slut tog jag och Moa en promenix ner till stationen...och jag "hann" inte med tåget xD så följde med Moa på stan en sväng, köpte lite förnödenheter inför valborg :p

Väl hemma blev det lite degande i soffan innan en speedhandling :p beställde lite sushi för att fira tentan, sen har jag mest glott på tv.


Hade lust att hitta på något; rita, spela sims eller renskriva min intervju..men blev helt trött till NCIS xD sen insåg jag att klockan bara var nio..på en fredagskväll, funkar ju inte! Så blev lite piggare, men vet fortfarande inte vad jag ska hitta på :p förslag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar