torsdag 4 april 2013

Go'kväll

Så skönt att sova ut idag! Det var väl behövligt vill jag lova! Men det var inte helt lätt att somna igår, kändes helt klart när bedövningen släppt så fick ta  några alvedon så ja kunde sova. Men hade nog feber inatt, var helt vimsig och blaskblöt...och tydligen iskall i ansiktet men supervarm om kroppen :s

Men idag har det iaf blivit massa pluggande, legat i soffan mest hela dagen..blev även en powernap mellan plugget xD Har också varit och veckohandlat, annars har det inte hänt mycket här hemma.

Är för övrigt fruktat less på min näsa! Har ett sår i "högra näsan" som inte vill läka, och ont gör det...har haft det när i mer än en månad >.< ska ge det lite mer tid sen får jag nog ta och uppsöka farbror doktorn...eller hitta någon huskur.

Blev nyss väldigt sugen på att ta upp mitt fiolspelande! Hade varit roligt (: kikade lite på blocket, finns ändå några med hyffsat pris. Är det kanske någon av er som har en fiol liggandes som är villig att sälja för ett rimligt pris? (;


Nu ska jag ta och fixa mina naglar tänkte jag, se om jag har några lösa här hemma, annars blir det bara att lacka dem (: ..får passa på att göra sig lite fin nu när man är ledig ända till måndag :o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar