tisdag 16 april 2013

Sol i Ronneby

Har efter ett pass på Vidablick suttit och gottat mig lite i solen i väntan på tåget hem :) har så smått börjat vår-packa handväskan, den är nu utrustad med paraply (eftersom det regnade igår..), såklart skulle det därför bli soligt idag då brillorna ännu inte hittar sin plats i väskan xD

Det går bra på praktiken, det är väldigt lugnt och inte alltid jättemycket att göra, men det kan väl vara skönt som sluttamp i programmet med :p

Nu ska jag hem och skapa lite hade jag tänkt! :D tänkte jag visserligen igår med, men tror ja fick samma reaktion av att ta ut stygnen som att sätta dit dem, låg iaf pall med "febersmärta" hela kvällen, som pricken över i:et märkte vi att någon av våra kära katter (antagligen Chessie) har kissat i bokhyllan >.< personligen tror jag att hon har uvi, luktar skumt! Så trots brist på energi så fick ja gå igenom allt som drabbats (såklart mina saker, men som tur var inte mycket), och skura lite.

Men nu ska jag som sagt bara hem och leka lite med penna och papper ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar