tisdag 23 april 2013

Less

Orkar inte vara sjuk längre! Har "bara" gått tre dagar men har redan panik över allt jag måste hinna och ta igen >.< men har kollat över schemat och jag har plats att ta igen mina praktikdagar. Men på torsdag måste jag verkligen ta mig till Ronneby, måste göra delprov 5 som ska redovisas tisdag nästa vecka!

Har inte gjort något vettigt alls nu när jag varit hemma, hade ju kunnat hinna med allt möjligt jag vill göra..har istället blivit slöande i soffan till film och serier.

Blir att vara hemma imorn med >.< måste kurera järnet här nu! Bara febern kunde försvinna så hade ja ju kunna pallra mig iväg till praktiken, hosta och snuva kan ju ta evigheter på sig innan de packar ihop och våldgästar någon annan!
Tar mig en kopp te, lite alvedon och slänger igång nån film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar