torsdag 18 april 2013

Morrn morrn!

Börjar ja vänja mig vid att gå upp kl fem tro? Är såklart trött och hade gärna sovit nån timme mer, men jag är inte alls lika zombieaktig som jag var förr ;p

Igår var det ännu en lugn dag på Vidablick, och det är väl skönt det, att det inte händer nått allvarligt med de gamla, men ur utbildningssynpunkt är det kanske inte jättegivande "/

Fick iaf sluta tidigare igår, kom hem och la mig på soffan i en kvart tjugo minuter, sen drog ja på mig löparskorna :) var skönt att vara ute igen :) men fick dock ont i foten igen..samma problem som jag haft innan, kanske dags att kolla upp det?

Efter en dusch och middag så blev det film (50/50 -en riktigt bra film!!), och sedan läggdags!

Nu är det snart hög tid att rulla mot stationen för att bege sig till Ronneby igen...bara två dagar kvar till helg -ska bli skönt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar