onsdag 3 april 2013

IVA dagar

Går var min första dag på IVA, rätt intressant, men också väldigt lugnt. Kan ju visserligen tänka mig att det långt ifrån alltid är såhär lugnt.

Fick iaf se lite, var med när läkarna gjorde bronkoskopi, och ultraljud på hjärtat (han gjorde även på sig själv för att visa skillnaden på friskt och sjukt hjärta :). Annars blandades det en del läkemedel, rondades och övervakades.

Idag blir min andra och sista dag på IntensivVårdsAvdelningen, nått spännande får man kanske se, men hade nog hellre varit hemma och pluggat om jag ska vara helt ärlig, sen känner ja mig inte helt pigg "/ skulle ju vara typiskt att dra på sig nått lagom till helgen bara för att vi planerat påskfest >.<
Skulle egentligen gått kvällspass idag, men bytte dels för att jag inte pallar kväll (hinner ju inte göra nått med dan) och dels för att jag har ett läkarbesök kl 18 som inte gick att omboka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar