måndag 1 april 2013

Hinner inte!

Känner mig väldigt stressad, mycket som jag måste hinna med, men jag vet inte vart ja ska få tiden till att hinna allt!

Jag måste;
- få fatt i Lotta ang nästa praktik (hon svarar inte)
- förbereda/planera inför nästa praktik
- plugga till tentan (som är den 12/4, snart alltså!)
- söka mera sommarjobb (i hopp om att få nått som faktiskt räknas som yrkeserfarenhet sen när jag vill läsa vidare)
- få igång träningen (har blivit alldeles för mycke godis i påsk!)
- jag vill även hinna göra lite annat med, som att rita/måla mer, kolla på film, umgås med vänner..SOVA!

Men men, får väl börja ta tag i allt detta imorgon! Nu sitter ja på tåget hem, har jobbat ännu ett superlugnt kvällspass. Är till och med lite försenad med tåget, så där rök lite extra av min skönhetssömn "/ imorgon blir det uppstigning kl fyra för att ta mig till IVA.

Så denna dagen har inte varit jättebra. För trött och sleten för att gymma min sista dag på gymmet >.< Kom halvtimme försent till praktiken för att 11.38 tåget inte kör för att det är helg idag >.< Varit alldeles för lugnt pass så det är känts helt onödigt att ens vara där >.< Också allt kaos i mitt huvud över allt som ska göras, och som grädde på moset tågförsening som gör att den lilla sömn jag får innan uppstigning blir ännu mindre >.<

Gnällinlägg i know..men det behövs ibland. Nu ska jag bara ta mig hem, försöka sova, ladda om, och ta itu med allt detta imorgon!

(Jag är iaf inte den som fastnar med håret i stoppknappen..så dagen kunde ju varit värre ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar