onsdag 3 april 2013

Under the knife

Då var sista IVA dagen gjord med, lite mer att göra idag, men inte direkt sett nått nytt, lite extubering och lumbalpunktion, sen gett lite läkemedel.
Fick gå hem vid lunch då det var så lugnt, passade mig fint! ^^

Tog mig en powernap på tåget hem. Sen fick jag vara mite spänstig på parkeringen då nån idiot ställt sig supernära >.< så fick klättra över från passagerarsidan :p


Hemma blev det lite pluggande innan det var dags för mitt efterlängtade läkarbesök..som jag förberett mig ska bestå utav en bedömning av mina födelsemärken (då det faktiskt stod så i kallelsen), kom dit och blev måttligt överraskad då födelsemärkena plockades bort! Så nu har man upplevt det med, har fem fina stygn som bevis ;p nu ska jag bara hålla tummarna att den dem skickade på analys inte visar nått!

Nu väntar middagen i ugnen, blir lite pluggande fram tills maten är färdig, sedan bara en lugn kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar