söndag 28 april 2013

Surprise och söndagslugn

Igår hade vi surprise middag för Mäzi som äntligen är hemma från sin sjuuukt långa jobbresa på Teneriffa! Sååå roligt att träffa henne igen!! :D Vi måste verkligen ses mer innan Du åker igen! <3
Blev en riktigt god kycklingfilé på Black & White i Sölvesborg (: synd bara att det dröjde länge innan vi fick in maten och att de flesta satt med ytterjackorna på sig xD men väldigt trevligt var det iaf!

Igår blev det även en beställning av examensklänningar från Nelly, hoppas de sitter bra! (:



Idag har jag varit lite duktig och nästan gjort klart delprov 5 :p resten gör jag imorn! Sen har jag bara tagit det lugnt, kollat massa på tv :p
Gjorde nyss jättegod curry kycklinggryta ^^ det ska göra igen vill jag lova!

Resten av kvällen kommer fortsätta i lugnets tecken :p ska nog sätta mig och rita/måla eller kanske spela sims

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar