onsdag 10 april 2013

Halloj!

Har varit lite bloggtorka här tycker jag :p har varit rätt trött i skallen efter mina två första dagar på nya praktiken, men har ändå satt mig och pluggat fram till tio på kvällarna >.<

Men nu är jag ledig fram till fredag..då är det tentadags!! :o
Mina första praktikdagar har varit jättebra, det verkar ändå hyffsat lugnt att jobba på boende, första dagen blev jag satt på att ta lite blodprover (: sen har det blivit lite dosett delningar och dokumentation. Nästa veckan börjar nog allvaret lite mer, jag ska väl kanske börja ha lite egna patienter, tanken är att jag ska sköta hela korttids avdelningen själv, men det tror jag kommer gå galant (:

Nu sitter jag bara och degar lite innan skolböckerna ska upp återigen. Jag har planerat min fredagkväll så att jag BARA ska göra saker jag vill..till exempel rita/måla heela kvällen :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar