torsdag 11 april 2013

Sista rycket?

Börjar nu bli lite nervöst, imorgon gäller det...NKSE tentan! :o Tog förmiddagen "ledig" för att hänga med ut och luncha, sedan skulle jag hem och plugga en sista gång..mest läsa igenom lite om läkemedel...men jag somnade i 1,5 timme istället >.< så bra gick det med det..

Igårkväll hade vi riktig filmafton här, kollade inte så mycket på de första filmerna, men sen såg vi Drive Angry, Seven Psychopaths och Sinister. Dem var riktigt bra, men tror Tage tyckte att Sinister var bra mycket läskigare än vad jag tyckte ;p

Ikväll fortsätter vi nog med mera film ^^ har en känsla av att det ändå inte blir mycket mer pluggande, det får gå som det går imorgon!

Jag har sån lust att komma igång med träningen!! Och passar ju perfekt nu när det mesta pluggandet förhoppningsvis är över imorgon..så det blir ut och springa imorn! Också har jag hittat ett träningsprogram jag har lust att testa ;p

Måste btw komma ihåg att lägga solbrillorna i väskan, vårsolen är ju nästan framme varje dag ju ;p



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar