söndag 23 december 2012

Dan före dan..

Uppstigning klockan åtta idag med :p bara jag som är vaken än sålänge :p Jag ska ta och roa mig med näst sista avsnittet av Greveholm (:

Gårdagen var riktigt rolig, Lo är så härlig! Vi har busat, skrattat å gosat hela dagen!! Vi var även en sväng på Erikshjälpen och lärde henne shoppa ;p och äntligen har jag hämtat ut mina kläder ^^ (allt satt jättebra förutom halterneckklänningarna som var vit och den med spets..resen kommer det blir på så småningom :)

Lo fick låna min dator lite, pappa satte igång Greveholm åt henne, så hon stod där och mixtrade -pausa, playa, dansa, spola..musiken i början var helt klart bäst ;)

Fröken kommer bli en riktig hejare på teknik :p snart lär hon kunna med en iPhone helt själv xD Här ska Bella försöka fotografera dem båda, men de går inte så bra då Lo bara rör sig..det ligger nämligen massa clementinbitar på bordet ;p

Ska även passa på att skicka ett STORT grattis till Teneriffa, för där befinner sig nämligen världens bästa Meridiana på sin födelsedag!! Hurra hurra hurra!! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar