lördag 15 december 2012

Pitch perfect

Det blev inget gym för min del idag -__- men imorgon ska jag ta mig i kragen å verkligen gå dit direkt efter ja vaknat!!
Det har iaf blivit storhandling idag, införskaffat allt som behövs för mina bakplaner imorgon ^^ Men tror ni inte att vi märker att vi glömt köpa ägg när vi väl kom hem från ica?! Så det blev ner till bilen igen och ta en snabb sväng in på netto :p

Annars ikväll har jag gjort en onsdags repris (samma som jag och Moa gjorde på vårt 'PJ party'), lagat enchiladas och tittat på Pitch Perfect -en riktigt bra film, en sån som jag kommer att se måånga gånger xD
Sen satt jag faktiskt och pillade lite med c uppsatsen, tog inte så lång tid. Så efter de satte jag mig och ritade färdigt det aktuella porträttet :p vad tycks?


Nu börjar de snart bli dags att lägga sig å försöka sova? Men först ska jag nog kika över mina blivande julklappsrim, se om jag får ihop nått bra (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar