tisdag 18 december 2012

Mot gymmet!

Sitter och laddar upp inför en promenad till gymmet, och sedan ett förhoppningsvis härligt pass ^^ ska först kolla upp lite bra rygg och tricepsövningar, känner att det saknar jag lite i mitt "program" jag kör, försöker få med övningar för hela kroppen (:

Över natten har halva vintern försvunnit här! :o små gräsplättar syns igenom överallt! Aja, håller det sig såhär till och med fredag så är jag nöjd ^^ ska köra hem mot Sollefteå på torsdag så då hade det varit trevligt om det inte var allt för dåligt väglag större delen av vägen :p

Nej nu ska jag inte fördröja mig nå mer, kolla övningar och sedan knata iväg så! Ha det bra sålänge!

Kom just underfund med att jag någon gång ska kosta på mig ett par bruna linser ^^ såå fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar