lördag 22 december 2012

Go morron!

Vaknade halv sju och kunde knappt somna om, men till slut gick de. Sen vakna ja ingen åtta och då kunde ja verkligen inte somna om. Så jag har nu kommit upp och gjort mig redo för dagen! Jag vaknar alltid tidigt när jag är hemma hos mamma och pappa..rätt skönt faktiskt.

Jag tänkte slå ett slag för Garniers BB cream! Min favoritprodukt just nu i sminkväskan -love it!

Passade på att ta lite egobilder med ^^

Jag har blivit helt beroende av lipsyl (änvänder Åhléns oliv cerat -superbra)! Från att alltid glömma att ta på lipsyl innan jag går ut i kylan -vilket resulterar i väldigt torra och spruckna läppar för min del, till att ta på det en gång i kvarten xD 
Utan det känner jag mig..naken, rädd..exposed.. ;p

Nu ska jag sätta mig och se både gårdagens och dagens avsnitt av Greveholm, sen ska jag nog bara sitta och läsa till lilla Lo kommer ^^ ska bli så roligt att träffa henne..och dem andra förstås! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar