söndag 16 december 2012

Plugg och baksöndag

Idag blev det uppstigning klockan nio för att vid tio -ish välkomna Moa för lite c uppsats skrivande! ^^
Det har gått riktigt bra idag!! :D för vi är nämligen klara!! (med det stora iaf) blir att sitta och finslipa texten till tusen nu över jul...kan ju förvarna min familj att ni slipper inte undan läsning ;) vill höra allas opinions ^^

När vi kände oss färdiga för dagen så fick jag hjälp av Moa att baka det sista av mina julkakor/godisar (: det blev riktigt bra! Vi har gjort pepparkakskolor, nöt och choklad kakor och marshmallowsgodis (: Nu fattas bara den sista detaljen för projektet..nämligen  förpackningen av det hela :D


Har även planerat min uppresa över jul lite, kommer att åka på fredag, och kommer att hämta upp min syster i Sundsvall..så jag får lite sällskap sista biten iaf. Någon som ska med uppöver?? :D

Nu ska jag småkolla på Fullmetal Alchemist, och samtidigt jobba på mina julklappsrim..och kanske rita lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar