söndag 9 december 2012

Söndag igen!

Jisses vad snabbt den här helgen har gått! Känns som jag inte hunnit göra nått alls!
Har visserligen pendlat till skolan igår för att skriva omtenta..och har jag otur får jag göra en till i januari -__- men håller tummerna än!

Annars igår firades 3,5 år med sambon ^^, och det med god mat och film; Looper (riktigt bra!) och The girl with the dragon tattoo (sådär..inte bättre än den svenska!)
Fixade även till mina naglar lite vintrigt igår ^^

Idag vaknade jag riktigt seg!! Och efter lite slappande och försök att hitta motivering, tog ja mig iväg till gymmet. Kände inte alls för det, men efteråt kändes det riktigt bra, och förhoppningsvis är jag igång nu igen så man kan göra sig av med några kilon n_n

Söndagskvällen har spenderats i Olofström hos Linnea :) vårrullsmiddag och skip-bo spelande. Riktigt trevligt!
Det var dock mindre trevligt att köra hem! Jisses vad det snöade! Det är visst stormvarning??

Nu ska jag sova tänkte ja! Försöka få lite extra timmar..minuter. Imorgon väntar en ny vecka med uppsats plugg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar