onsdag 19 december 2012

packad?

Jag varierar packandet med tv tittande och shopping ^^ Men nu tror jag att jag bara har typ necessär och sminket kvar att packa, och det blir ju att packa imorn (:

Har tagit en rätt lång paus i packandet nu :p kollar på Fullmetal Alchemist samtidigt som jag gjort naglarna julfina ^^ måste snart ta och införskaffa nya, då mina egna naglar vägrar växa ordentligt är det inte lika kul att måla dem, så jag tar lösnaglar istället. Nån gång kanske man skulle kosta på sig att ta en manikyrutbildning?


Söta Chessie som sover medan jag shoppar loss n__n

Detta är vad jag har köpt ^^ stötte på rekommendationen på Kissie.se (JA jag läser Kissies blogg ;)
ska bli kul att testa, har velat göra de ett bra tag nu, synd bara att det stod att leveranstiden var 2 veckor!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar