tisdag 18 december 2012

Härlig dag

Har känts som en vårdag idag ^^ plusgrader, lagom mycke slask, gräsfläckar och lite lätt snöfall ^^ som sagt, hoppas det håller i sig, hade ju varit rätt bra väder att köra ca 13 timmar i ;p

Blev ett riktigt fint pass imorse! Tog i extra på löpbandet och det gick superbra! Ska dit imorgon bitti med så får hoppas att det går lika bra då :D

Annars idag har jag suttit och fixat med mer musik till mobilen, och nu håller jag på att göra en ny skiva inför bilfärden..någon som har några musiktips??!

Jag tror btw att jag glömt berätta att jag "råkat" beställa lite kläder från Nelly ^^ dem ligger nog och väntar på mig hos mamma och pappa här i dagarna..tänkte att det var lika bra att skicka det dit upp, om det inte hade kommit hit innan jag åkt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar