onsdag 5 december 2012

Pluggdag ersatt

Idag GICK jag ner till stationen, och hann därför med tåget hem till Moa ^^ Idag var det meningen att vi skulle börja skriva vår resultatdiskussion..men, vi visste inte riktigt hur det skulle göras, så vi tänkte att vi skjuter upp det till imorn (vi har nämligen föreläsning om diskussionsskrivning imorn). Så idag har vi istället bakat och shoppat! :D

Lussebullar och sirapskakor blev det!

När ja kom hem så blev det till att gräva fram bilen xD kändes som vi stod länge och grävde där :p men till slut kom vi iväg till affären ^^
Hemma igen blev det en snabb middag, och därefter impregnering av mina nya skor jag köpt idag :D kommer bild imorn då skosnörena är på igen :p också har jag faktiskt börjat på att plugga till läkemedelsberäkningen..men blev mest bara förvirrad och irriterad på vår lärare (fått en övningstenta som enligt mig är väldigt usel). Men men, ska fortsätta plugga torsdag och fredag, sen gäller det på lördag!! (börjar känna mig lite stressad).

Nu ska jag nog ta och slå in mina sista julklappar ^^ och sen får ja se vad jag gör till läggdags, borde ju plugga mer, men har mer lust att rita lite (:

Köpt ju även ett par ljuslyktor och en julstjärna idag ^^ (lite svårt att se motivet på lyktorna, men det är en stadssiluett iaf ;) Mycket nöjd med dagens inköp!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar