fredag 14 december 2012

Seg startad

Klev upp halv tio (skönt med lite sovmorgon när man väl kan), men har inte gjort något vettigt än. Tänkte jag skulle pallra mig ner till gymmet direkt på morgonen..men det känns inte så lockande att gå ut i kylan. Varför ligger inte gymmet liite närmre?

Annars idag är det tänkt att det ska handlas, för imorgon tänkte jag ta en bakdag ^^ det blir lussebullar, banankaka och kanelmuffins. Sen kanske det blir nått annat gott med (:
Jag ska också sitta lite med c uppsatsen, fixa det som ska fixas innan jag och Moa ses näst, så slipper ja tänka på de imorgon (:

Nu börjar det dra ihop sig till min långa färd norröver! :D MEN kan inte riktigt klura ut vilken dag jag ska åka. Det var tänkt den 19de från början, men så insåg jag att jag måste hinna tvätta lite kläder innan..och såklart fanns ingen ledig tvättid förrän just den 19de >.< Så då tänkte jag om man ska ta min systers förslag att åka den 21a och hämta upp henne i Ö-vik, eller om man ska åka den 19de ändå och tvätta när jag kommer hem? Svåra val må jag säga..svåra val!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar