onsdag 19 december 2012

Tvätta var det ja!

Ställde klockan på halv åtta imorse, var så duktig att jag kom upp då och drog mig iväg till gymmet på en gång! Det gick superbra! Pressade mig ännu hårdare på löpbandet än igår ^^
Tanken var att jag skulle hinna gymma, komma hem, stretcha och duscha innan klockan elva då vår tvättid började.

Jag hade till och med en halvtimme till goda! Men när vi väl drog ner vårt stora tvättberg till tvättstugan, så har displayen man låser upp med gått sönder, så vi kommer inte in! >.< Det blev att vända om och ringa felanmälan..men än har vi inte sett eller hört att någon kommit och fixat det.
Så jag har fått packa smutstvätt ändå -___- jag som inte ville komma hem till mamma och pappa, och tvätta det första jag gjorde. Men men..tur att jag ska köra, då gör det inte så mycket hur man packar heller :p så det blir nog bra ändå.

Gammal bild som jag rotat fram ^^
Nu har jag iaf börjat att packa, hur bra man än tycker att man gör det så känns det alltid som om man glömmer något! Jag har till och med hunnit ta mig en liten powernap! Min kropp är verkligen helt slut, så skönt!! Bästa värken är den efter träning ;)

Pratade med pappa en sväng igår ^^ fick veta att på lördag ska vi vara barnvakt åt lilla Lo, medan Andrea och Jonas drar till Sundsvall och shoppar..ska bli såå kul! ^^

Nu ska jag fortsätta mitt packande, så att jag inte har så mycket att fixa med imorgon bitti innan jag ska börja min färd (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar