måndag 9 april 2012

Tjejkväll!

Under dagen har det inte hänt så mycket, men på eftermiddagen åkte vi iväg till Kyrkhult för att byta till sommardäcken, också släppte jag av Tage som skulle äta påskmiddag med sin familj, medan jag fortsatte till Olofström och hem till Mäzi ^^

vi drog och handlade till middagen det första vi gjorde, och köpte även blond hårfärg i massor! När vi kom tillbaka var även Nina och Zara komna :)

Det lagades god middag -fläskfile med ugnspotatis och jättegod sås! Till det tittade vi på kvällens första film "Ligg med mig" xD som visade sig vara norsk och jätte komisk (fast jag tror inte det var de filmskaparen satsade på) xP

Till efterrätt blev det grönsaker med dipp ^^ och film nr två "The experiment" -mycket bra! Sen blev det att vi tittade på halva "Flickan som lekte med elden"

Det har varit en helskön kväll med mycket skratt! n___n
Tillsist hämtade jag upp Tage <3 för att bege oss hemåt! Hemvägen var full med djur! Vi hann inte ens ut från Kyrkhult innan det kom ett rådjur äver vägen. Sen såg vi lite rävar o katter och två stora älgar! Helt plötsligt så stod dom bara där på vänter vägkant, snacka om att bli chockad! Jag har nog aldrig varit så nära en älg!

Men, vi kom hem in one piece, och nu är det väl snart läggdags! Vi hann btw aldrig färga mitt hår "/ så jag får ta och göra det själv imorgon!

God natt allihopa!! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar