måndag 2 april 2012

Kursstart och bio

Idag började ny kurs, nämligen VFU psykiatri :) ska bli väldigt intressant!!!

Vi skulle hålla på till tre, men läraren vi skulle ha på eftermiddagen hade missuppfattat och kom inte. Så vi satt ett bra tag och bara babblade en massa, sedan drog jag, Moa och Therese ner på stan.

Lite jobbigt bara att gå på stan då man inte har några pengar, och såklart hittade jag ett par jeans jag gärna velat ha! Sen tyckte de andra att dom verkligen skulle utmana min nya regel om inget godis, så dom tog med mig till hemmakväll xD blev dock bara liite frestad :p

Sen var det dags att gå på bio -The hunger games såg vi, riktigt bra tycker jag!!

Fick springa direkt till stationen efter filmen för att hinna med tåget. Men nu är jag påväg hem efter en trevlig heldag i Kristianstad :)

Nu sitter jag mest och ångrar mig att jag inte tog någon tjocktröja eller halsduk, för det kommer vara riktigt kallt att gå hem! >.<

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar