söndag 22 april 2012

Nytt försök!

Jag gör ett nytt försök med det här att sälja saker på tradera :p sist gick det inte så bra, fick nästan allt sålt, men hade räknat fel på alla fraktkostnaderna så tjänade typ totalt 2kr på alla annonserna xD Men jag försöker igen! Har än bara lagt ut tre plagg..har lite mer som ska ut, och säkert ännu mer om jag rensar igenom garderoben...kanske ska ta och göra det de närmsta dagarna? Gå in och kika på mina annonser vettja! http://www.tradera.com/auktioner/Satsu89

Har just ätit, så nu är både jag och Tage mätta och belåtna. Nu ska jag bara komma på vad jag ska hitta på näst! Det lär sluta med att jag sitter framför Sims igen xD

Känns märkligt att vara såhär långledig! Typ alla i klassen börjar sin praktik imorgon, jag börjar inte förrän på onsdag! Än har jag inte hunnit bli nervös..men jag tror inte jag kommer att bli lika nervös som inför vårdcentralspraktiken, ser faktiskt fram emot att komma och se hur arbetet går till inom psykiatrin. Barn/BB och Psykiatri (i den ordningen) är nog det som ligger högst på listan för framtida yrken..båda är/verkar så spännande och intressanta!

Nu ska jag fundera på vad jag ska hitta på...lutar nog åt Greys Anatomy eller Sims...eller man kanske ska ta och rita lite, det var länge sedan! Slänger in en bild på våra goa kisar ^^ Även fast Chessie inte är så go då hon fått för sig att hon ska klättra i gardinerna! Och hon klättrar verkligen ända upp till gardinstången med!! >.< Aja..söta är dem iaf (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar