söndag 15 april 2012

Bad day yesterday!

Usch nej, ingen bra dag igår. Började med lite smått huvudvärk, men annars var morgonen helt okej.

Sen blev jag på ganska uruselt humör, och kände mig totalt görolös, hade lust att hitta på något men visste inte vad, och jag hade ändå inte ork att göra nått "/ blev ju inte bättre av att jag sedan började må illa medan jag diskade, och kunde inte stå ut med lukten på den fina maten Tage hade gjort T___T

Jag låg mest i soffan och mådde dåligt resten av kvällen "/ och det blev inte bättre av att lägga mig i sängen, visste inte hur jag skulle ligga då alla ställningar gjorde ont i ryggen! Plus att jag frös som en gnu!

Men nu är jag uppe igen, mår lite bättre idag, är inte illamående :) men fortfarande ont i hela överkroppens leder "/ märkligt bara att jag inte är hungrig då jag inte ätit något sedan igår morse!

Jag får hoppas att denna dagen blir bättre! Hah nu har jag klagat av mig lite xD men ibland behövs det med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar