torsdag 5 april 2012

Påsklov!

Gick sjukt trött genom kylan ner till stationen för att sedan sätta mig på tåget och vara helt pigg "/ hade ju velat sova dom extra 30-40 minuterna :)

Började skoldagen med ett telefonsamtal med sötaste Mäzi <3 jag ser fram emot helgen då jag får träffa henne med :) det var ett tag sedan nu <3

Sen hade jag föreläsning med mina kära klasskamrater, de kändes dock inte så givande..föreläsningarna alltså, inte kamraterna :p vi fick även information om vår kommande C uppsats skrivning..känns inte så skrämmande som det gjorde i början av utbildningen :)

Hemma blev det riktigt lyckad middag som Tage stod för idag <3 karré, klyftpotatis och bearnaisessås ^^
Hemma väntade även ett litet paket från mamma och pappa <3 däri fanns ett jättefint vår/sommar förkläde n___n och en trisslott, tyvärr vann jag inget "/

Annars har första kvällen på påskledigheten bara bestått av soffmys och Greys Anatomy :p vi satt kanske uppe lite väl sent (enligt mig då..) men jag planerar att verkligen sova ut imorgonbitti :)

Hoppas ni med har haft en fin början på påsken! Sov gott med er! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar