måndag 16 april 2012

Retur!

Har varit hemma från skolan idag..tror det mer var för att jag var jättetrött och hade huvudvärk imorse, och inte så mycket för att jag fortfarande har ont i magen och resten av kroppen :p men mår lite bättre nu, ska snart ut en sväng i solen med, då blir jag förhoppningsvis ännu piggare (:

Fick mitt paket från Nelly idag..vilken besvikelse! Ska returnera 3 av 5 varot ''/ den fina gula klänningen jag tänkte ha på Tim och Bellas bröllop i sommar var INTE det minsta fin! Alldeles för stor trots small, och den såg inte alls ut som på bilden! Det blir till att fortsätta leta! Sedan hade jag beställt en bikini, en överdel och en underdel, men fick två bikinitrosor >.< båda satt illa! Så de ska skickas tillbaka! Å andra sidag behöll jag en snygg somrig playsuit och ett par snygga jeans ^^ ska fixa bilder så småningom (:

Nu ska vi ut och handla lite smått, sedan ska jag sätta mig och kolla igen powerpointen som de andra gick igenom på skolan idag (:

See yah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar