fredag 20 april 2012

Fönstershopping?

Nu på eftermiddagen/kvällen har vi inte gjort så mycket. Vi skulle ju åka in med Nima till veterinären, men vi läste oss till att det var ganska vanligt att det blir svullet runt såret, så vi avvaktar lite.

Jag har mestadels suttit på olika hemsidor och försökt hitta någon klänning jag kan ha på Tim och Bellas bröllop, hittade en JÄTTEfin på asos, men den var såklart slutsåld >.< annars hittade jag typ inget alls jag fastnade för, så jag och Mäzi har bestämt att vi ska ta en shopping dag nästa vecka, då man faktiskt till och med har råd med det :p

Jag har även under eftermiddagen fått veta att jag fick VG på den hemska essän jag skrev sist!! ^^ yay!
Och ännu lite positivare är att jag faktiskt inte känt mig illamående på eftermiddagen, håller tummarna att det håller i sig!! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar