lördag 7 april 2012

Planer..

Jag satt och kollade på Miami Ink innan, och blev väldigt sugen på att få ordning på mina tatueringsplaner, och jag har nu faktiskt kommit fram till hur jag vill ha en av mina tatueringar :D det kommer bli jättefint! Så man kanske ska ta sig i kragen och beställa en tid framöver?

Jag har även planer på att färga håret..och ja..jag har sagt det i många veckor nu känns det som xD Men jag har nog bestämt att jag ska blondera mig ^^ ska nog iväg och köpa färg idag och fixa det framåt kvällen n__n ska bli spännande, var så länge sedan jag hade det sist (:

Nu sitter jag mest och gör ingenting..kollar och laddar ner fina saker till Sims xD jag kommer snart att ha fyllt upp allt jag tagit bort..tog ju bort allt för det gick så långsamt :p

1 kommentar:

  1. Hm, ja kanske man skulle ta och färga/ tona håret ikväll kanske :)

    Nu blev jag ju nyfiken, vilka tatueringsplaner är det du har? :) Det får du allt berätta för mig imorn ;)

    Kram

    SvaraRadera