torsdag 19 april 2012

Värdelöst läkarbesök

Mitt läkarbesök gav verkligen ingenting..fick inte ens ta bort födelsemärkena som jag var bokad för, då de inte hade någon sköterska som kunde assistera läkaren >.< dom visste ju att jag skulle komma för de, kunde dom då inte sett till att det fanns någon där för det då?? Så jag hoppas att jag inte behöver betala igen för nästa besök (skulle få en ny kallelse).
Och det här med illamåendet och ont i magen fick jag inget svar på, förutom att jag inte är gravid..men det trodde jag inte att jag var heller. Han sa bara att om det fortsätter så ska jag höra av mig igen och då kan dom ta blodprover, ultraljud eller nått annat, men just nu visste han inte vad han skulle göra...känns som att jag betalat 150 för ett urinprov ''/

Får väl bara hoppas på att det går över, orka börja praktiken nästa vecka om man ska fortsätta vara illamående?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar